مزایای ارتودنسی سریع
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی سریع مزایای بسیار متعددی دارد. ونیرهای سرامیکی (پرسلن) به عنوان بخشی از درمان ارتودنسی سریع، می تواند نتیجه فوری موردنظر را برای ما فراهم سازند.در اینجا فقط به چند دلیلی که بیماران ما ارتودنسی سریع را انتخاب می نمایند، اشاره خواهد شد:

نتیجه فوری: با ونیرهای سرامیکی، بلافاصله پس از نصب، شما قادر هستید نتایج آن را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید : ارتودنسی یا کامپوزیت

آسایش: نصب ونیرهای سرامیکی تقریباً بدون درد است و زمانی که آن ها در موقعیت خود قرار داده می شوند، شما حتی وجود آن ها را در دهان خود فراموش خواهید کرد.

راحتی: درمان ارتودنسی سریع تنها نیاز به یک ارزیابی از دندان ها نیاز دارد و پس ازآن در جلسه بعدی درمان شما می توانید اقدام به نصب ونیرهای دندانی نمایید. زمانی که ونیرها به به دندان ها متصل گردیدند، شما می توانید برنامه منظم حفظ و نگهداری دندان های خود را از سر بگیرید.

زیبایی شناسی: به کمک ارتودنسی سریع، زیبایی کلی لبخند شما می تواند بهبود یابد. ونیرهای سرامیکی را می توان در اندازه، شکل و یا رنگ های مختلف تهیه نمود، بنابراین نه تنها لبخند شما یکدست خواهد شد، بلکه دندان های شما نیز ردیف و تراز می گردند.

مراقبت های بهداشتی: مراقبت های بهداشتی در خصوص ونیرهای سرامیکی بسیار آسان است. بیماران می توانند به طور منظم به مراقبت بهداشت دهان و دندان خود بپردازند که می تواند شامل مسواک زدن دو بار در روز، کشیدن نخ دندان یک بار در روز و مراجعه به دندان پزشک هر شش ماه یک بار باشد.

بیشتر بخوانید : هزینه ارتودنسی چه قدر است ؟





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: